Jekyll - Potkáme se dole
I přesto, že Jekyll prodělal hromadu inovací, která nemají v cyklistice obdoby, není to kolo, které by se chlubilo popisy, ale činy.
Ano, skvěle šplhá do kopců. Ale no tak!
Jekyll se narodil pro jízdu z kopce dolů.
Každá jeho část byla navržena s důrazem na rychlost.
Každý jeho prvek byl zkonstruován tak, abyste cítili jistotu
a oporu i v těch nejostřejších sjezdech.
Tam, kde se kloubí čtyři čepy, High Pivot, vodící kladka řetězu
a pro každou velikost individuální kinematika. Tak to je.
A pokud neujíždíte na těchto high-tech vychytávkách,
pak vám stačí vědět, že právě díky nim nový Jekyll
skvěle drží stopu, žehlí nerovnosti a zrychluje jako žádný jiný.
Úhledně uložený tlumič do spodní rámové
trubky posouvá těžiště na nejnižší možnou úroveň.
Výsledkem je dechberoucí stabilita, okamžitá odezva
při řízení a jedinečný vzhled.
Tedy, ne úplně konkrétně, ale kohokoli dalšího tvého vzrůstu.
Díky naší technologii Proportional Response je celá geometrie
od přepákování, úhlů zavěšení až po délku řetězových vzpěr
a umístění těžiště zcela individuálně přizpůsobeno
dané velikosti rámu.
TECHNOLOGIE
Odpružení jako žádné jiné
Vysoko umístěný hlavní čep má schopnost účinně pohlcovat hrubé nárazy. V rámu ukrytý tlumič nabízí nízko položené těžiště. Toto unikátní řešení čtyřčepu poskytuje plynulé brzdění, spolehlivý záběr a přímý přenos energie při šlapání.
Guilder
Sofistikované řešení, jak eliminovat tahání řetězu vycházející z pohybu zadní stavby při pružení. Plynulost šlapání je tak zachována i při jízdě velmi rozbitém terénu.
Individuálně řešený systém odpružení
Umístění těžiště má výrazný vliv na to, jak se celý systém odpružení chová. Většina biků však využívá stejného poměru přepákování pro všechny velikosti rámů. Optimalizace kinematiky v závislosti na velikosti rámu posouvá váš zážitek z jízdy na zcela novou úroveň.
Geometrie Proportional Response
Délka, úhel a výška jsou specifika, která jsou závislá na velikosti rámu. Tak jak se mění délka přední části rámu, měla by se přizpůsobit i délka zadní stavby. Jedině tak zůstává jezdec v centru mezi předním a zadním kolem a je zachována plná ovladatelnost při jízdě.
Geometrie Proportional Response
Délka, úhel a výška jsou specifika, která jsou závislá na velikosti rámu. Tak jak se mění délka přední části rámu, měla by se přizpůsobit i délka zadní stavby. Jedině tak zůstává jezdec v centru mezi předním a zadním kolem a je zachována plná ovladatelnost při jízdě.
Ochrana tlumiče a rámu
Kryt na spodní rámové trubce ochrání tlumič i rám samotný před nechtěnými nárazy a nečistotami a zároveň nezadržuje vodu.
Výhody technologie Ai
Asymetrické umístění osy zadního kola nabízí vyšší prostupnost pláště a výplet s rovnoměrným úhlem zapletení levé i pravé strany činí zadní kolo tužší a pevnější.
Pohlaví | pánské (unisex) |
Velikost | L M S XL |
Výrobce | CANNONDALE |
Brzdové páky | Shimano M6120 hydraulic disc |
Brzdy | Shimano M6120 hydraulic disc, 203/203mm RT64 rotors |
Dráty | Stainless steel, 14g |
Extra | Jekyll Custom Fender |
Gripy | Fabric Funguy |
Hlavové složení | Integrated Sealed Bearing, Tapered |
Hmotnost(g) | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
Kazeta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed |
Kliky | Shimano Deore 6120, 30T, 55mm CL |
Náboje | (F) Shimano MT400, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT410 12x148mm thru-axle |
Pláště | (F) Maxxis Assegai, 29 x 2.5", Dual compound, EXO+ puncture protection, tubeless ready (R) Maxxis Minion DHR II, 29 x 2.4", EXO+, tubeless ready |
Představec | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 0° |
Přehazovačka | Shimano Deore M6100 |
Ráfky | WTB STX i30 TCS, 32h, tubeless ready |
Rám | All-New, 165mm travel, Carbon, Proportional Response Tuned, Guidler idler pulley/chainguide, BSA 73, ISCG05, tapered head tube, Ai Offset |
Řazení | Shimano Deore M6100, 12-speed |
Řetěz | Shimano Deore 6100, 12-speed |
Řídítka | Cannondale 3 Riser, 6061 Alloy, 30mm rise, 8° sweep, 6° rise, 780mm |
Sedlo | Cannondale Stage 3 |
Sedlovka | TranzX dropper, internal routing, 31.6, 150mm |
Tlumič | Fox Float DPX2 Performance EVOL, 205x65 Metric Trunnion, Air, 3-Pos adj. |
Vidlice | RockShox Zeb Select A1, 170mm, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset |
Poznámka | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |
Rám | All-New, 165mm travel, Carbon, Proportional Response Tuned, Guidler idler pulley/chainguide, BSA 73, ISCG05, tapered head tube, Ai Offset |
Tlumič | Fox Float DPX2 Performance EVOL, 205x65 Metric Trunnion, Air, 3-Pos adj. |
Vidlice | RockShox Zeb Select A1, 170mm, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset |
Kliky | Shimano Deore 6120, 30T, 55mm CL |
Středové složení | Shimano Deore BSA 73 |
Přehazovačka | Shimano Deore M6100 |
Řazení | Shimano Deore M6100, 12-speed |
Kazeta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-speed |
Řetěz | Shimano Deore 6100, 12-speed |
Ráfky | WTB STX i30 TCS, 32h, tubeless ready |
Pláště | (F) Maxxis Assegai, 29 x 2.5", Dual compound, EXO+ puncture protection, tubeless ready (R) Maxxis Minion DHR II, 29 x 2.4", EXO+, tubeless ready |
Náboje | (F) Shimano MT400, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT410 12x148mm thru-axle |
Dráty | Stainless steel, 14g |
Brzdy | Shimano M6120 hydraulic disc, 203/203mm RT64 rotors |
Brzdové páky | Shimano M6120 hydraulic disc |
Řídítka | Cannondale 3 Riser, 6061 Alloy, 30mm rise, 8° sweep, 6° rise, 780mm |
Představec | Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 0° |
Gripy | Fabric Funguy |
Hlavové složení | Integrated Sealed Bearing, Tapered |
Sedlo | Cannondale Stage 3 |
Sedlovka | TranzX dropper, internal routing, 31.6, 150mm |
Extra | Jekyll Custom Fender |
Ročník | 2022 |
Platforma | JEKYLL 29 G1 |
Hmotnost | Hmotnosti kol se neudávají, protože neexistuje jednotný standard vážení. Vždy doporučujeme nechat si kolo zvážit v dané specifikaci na prodejně a porovnávat s reálnou hmotností kol jiných značek. |
* | Specifikace a ceny se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. |